4.12.08

Línies estratègiques de mobilitat a Barcelona, i a rodalies?

Llegeixo al 20minutos.es 3/12/2008 i també a l'Avui 4/12/2008 que el Pla de Mobilitat Urbana de Barcelona estableix com a línies generals l'extensió de la zona verda, de les zones 30, peatges que gravin els vehicles que no vagin plens, més espai per a la bicicleta o carrils Bus/VAO a totes les entrades, entre d'altres.

La notícia de 20 minutos comença dient "En deu anys, Barcelona hauria de convertir-se en una ciutat idílica o en un autèntic malson, depèn de com es miri". Segons el meu entendre la qualitat de vida pot millorar del ciutadans pot millorar molt. Em pregunto que fan la resta de ciutats de l'àrea metropolitana. No tenen el mateix pressupost, ni les mateixes competències, ni la mateixa xarxa de transport públic i em temo que alguns dels seus responsables polítics ho veuen com un malson i sempre van a remolc del que fa Barcelona. Què en penseu?

Vegeu també