27.3.09

CyClean, fundes pels punys del manillar

Ja fa temps que vaig veure el producte que oferia CyClean, de fet, cada cop que faig neteja de l'escriptori de casa em surt el seu tríptic i em dic n'haig de fer quatre línies al bloc. Ara he vist que ho comenten a Soitu i la meva opinió és que és un producte d'usar i tirar i per tant molt poc sostenible, utilitzar guants i rentar-se les mans és segurament molt més sostenible i higiènic.
I donat-li voltes al tema, no us passa que els vostres guants de ciclisme s'embruten molt i costa fer-los nets? A més a més, molts incorporen pell i no es poden rentar a la rentadora o es fan malbé...

1 comentari:

Descender ha dit...

si, a mi també em passa que s'embruten molt els meus guants i no els puc rentar. I no només els guants, les goggles et fan suar molt i tampoc es poden ficar a la rentadora, de manera que les haig de rentar a mà.