27.10.09

Xop!

Així és com em vaig quedar l'altre dia quan desafiant les previsions meteorològiques vaig anar a treballar en bici. L'anada no va ser cap problema, però a la tornada plovia i no vaig voler esperar que afluixés, sabia que em mullaria, però no pensava que tant!

Feia temps que no havia de treure els peus dels pedals per evitar mullar-me'ls, em va recordar la meva infància quan expressament creuàvem els bassals aixecant els peus i obrint les cames! També vaig descobrir que els pedals més baixos de la Brompton arriben abans al nivell de l'aigua quan n'hi ha molta o bé redirigeixen els esquitxos més amunt... Els parafangs van aguantar força bé...

En arribar a casa, a part de canviar-me de roba, vaig posar la bici damunt d'uns diaris i vaig eixugar el parafang ja que quan la Brompton està plegada l'aigua que degota s'hi acumula. Avui, a l'obrir la bici encara m'he trobat que la tija estava tota mullada, m'ho apunto per la propera: eixugar el parafang i eixugar la tija!