tag:blogger.com,1999:blog-9008507.post6622784816091727813..comments2024-02-22T17:45:44.566+01:00Comments on Bici-Vici: Pautes per a la regulació dels sistemes de bicicleta compartida sense estacióBici-Vicihttp://www.blogger.com/profile/10564436956364934475noreply@blogger.comBlogger1125tag:blogger.com,1999:blog-9008507.post-86895671141822477912018-10-17T06:46:28.423+02:002018-10-17T06:46:28.423+02:00Crec que la regulació i les llicències haurien de ...Crec que la regulació i les llicències haurien de ser-hi, com per a qualsevol empresa que vulgui donar un servei o fer negoci en un lloc; si això hauria de ser regulat per una administració o una altra, no ho sé, potser una normativa que impliqui un gran territori i després sigui gestionada pels ajuntaments...<br /><br />Pel que fa als aparcaments, pot regular-se o no... Les empreses de lloguers de vehicles també aparquen on el client estima oportú, pagant si és pàrquing de pagament, no fent-ho quan és via pública i no cal pagar i el client decideix d'estacionar en un determinat lloc, perquè com distingir si una bici compartida està aparcada a l'espera que sigui sol·licitada o bé que algun usuari l'hagi aparcat momentàniament...<br /><br />Molt m'ensumo que quan es decideixi de fer alguna mena de norma hi haurà mancances a favor o en contra ja sigui de les empreses o la resta d'usuaris de la via pública. És una cosa nova que se'ns ve i caldria el seu temps per abordar totes les circunstàncies i adaptar normatives que regulen altres coses i que de ben segur xocarien amb aquestes noves activitats.<br /><br />Veurem el què.<br /><br />podi-.carlos portillo - podi-.https://www.blogger.com/profile/00104249348382720147noreply@blogger.com