Amb aquests 1,7 ja en té 10,3 dels 145 previstos pel pla de bicicletes. Intueixo (no ho sé del cert) que com altres municipis no fa inversió directa en infraestructures per a bicicletes sinó que aprofita altres obres de reforma de carrers per incloure-ho. I el que acostuma a passar és que els carrils queden mal connectats...
El Punt 28/9/2006
El Punt 28/9/2006
3 comentaris:
Tens molta raó...els carrils són insuficients i estan mal conectats...a més del mal estat en el que es troben ara mateix.
Veig que el comentari és bastant antic, però just parlava del tema i he trobat el teu blog.
Espero que arribi un dia en que circular amb bicicleta gaudeixi de les mateixes facilitats que circular en qualsevol altre transport públic o privat (exceptuant RENFE...clar)
Un salut, i espero que no et molesti el meu comentari!
Gràcies! Els comentaris sempre són benvinguts i en aquest cas jo no conec gaire Terrassa i sempre va bé que algú que ho conegui confirmi, ampliï o corregeixi la informació!
A mes, no hi ha cap servei de registre municipal.
Publica un comentari a l'entrada