Fent el símil amb Internet sovint dic que les infraestructures ciclistes que tenim són 1.0. Les 2.0 podríem dir que són les que donen prioritat a les bicis davant dels cotxes: ponts, túnels, rampes, semàfors que donen prioritat a la bici, zones d'aturada avançada, etc.
De tot això en tenim ben poc, però accidentalment hi ha infraestructures no pensades específicament per la bici que a vegades amb pocs canvis poden ser infraestructures 2.0.
De dalt a baix i d'esquerra a dreta veiem un pas subterrani amb rampes, un ascensor urbà amb un ciclista a dins i uns ciclistes que passen per un pont aprofitant un espai molt reduït (passen a peu amb la bici aixecada).
De tot això en tenim ben poc, però accidentalment hi ha infraestructures no pensades específicament per la bici que a vegades amb pocs canvis poden ser infraestructures 2.0.
De dalt a baix i d'esquerra a dreta veiem un pas subterrani amb rampes, un ascensor urbà amb un ciclista a dins i uns ciclistes que passen per un pont aprofitant un espai molt reduït (passen a peu amb la bici aixecada).
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada