Els Ferrocarrils Catalans o oficialment els Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya (FGC), usant les paraules del Conseller Nadal de l'altre dia, són un exemple d'excel·lència. I és que l'altre tren amb el que el podem comparar, la Renfe, és un desastre. I aquí queda clar que a Renfe no s'ha invertit el tocava, només cal que compareu un i l'altre (més avall ho faig).
Avui us parlo dels FGC perquè són notícia (per exemple El Punt 10/2/2008) ja que augmenten considerablement la seva freqüència de pas i perquè ja fa temps que em fot que es parli del restabliment de Renfe quan els FGC del Baix Llobregat-Anoia han estat tallats 6 mesos.
De cara als ciclistes la inversió en FGC la podem veure en:
Avui us parlo dels FGC perquè són notícia (per exemple El Punt 10/2/2008) ja que augmenten considerablement la seva freqüència de pas i perquè ja fa temps que em fot que es parli del restabliment de Renfe quan els FGC del Baix Llobregat-Anoia han estat tallats 6 mesos.
De cara als ciclistes la inversió en FGC la podem veure en:
- Horari il·limitat per portar bicicletes
- Espai per a bicicletes en tots els trens
- Vagons amb plataformes a nivell amb l'andana
- La majoria d'estacions tenen ascensors i estan adaptades
- Màquines validadores amb portes especials per a cotxets, cadires de rodes, bicicletes, carrets de la compra etc.
- Aparcaments bici fora de les estacions finançats per FGC i també aparcaments dins de les estacions.
1 comentari:
realment, són una glòria
Publica un comentari a l'entrada