17.12.08

Els llums com més amunt millor

Aquesta és la reflexió que feia l'altra dia de bon matí quan encara era fosc. Vaig arribar a una cruïlla i em vaig aturar darrere d'un taxi que esperava per sortir. El taxi treia massa el morro i va fer marxa enrere i com que la meva llum quedava massa avall i no la deuria veure va estar a punt de xocar amb mi. Per sort, només es va desplaçar mig metre i no va arribar a tocar-me, però jo em vaig sentir completament venut, no podia esquivar-lo, ni fer marxa enrere prou despresa i el timbre o cridar no crec que hagués servit de gaire ja que amb el fred del matí portava les finestres ben tancades i segurament sintonitzava Ràdio Tele-Taxi! En resum, que us recomano portar les llums com més amunt millor. La davantera al manillar i la de darrere a la tija del seient. Així els cotxes de davant us veuran pels retrovisors i els de més endarrere us veuran abans. Amb les bici plegables costa més poder instal·lar els llums gaire alts, especialment a darrere, a davant haurem de tenir en compte el plegat de la bici.

1 comentari:

Anònim ha dit...

Hola! Sóc biker i lector habitual del teu bloc. Penso que aquest post és molt recomanable. Un consell que dono és dur el llum del darrere enganxat a la motxilla (el meu té un ancoratge que és a més un clip apte per a aquest ús). A més de veure's bé, està inclinat cap amunt i no molesta a qui va darrere, sense comprometre la meva seguretat. Salutacions i arreveure!