10.6.11

Les meves primeres classes d'spinning

Feia temps que volia provar l'spinning, però havia desistit ja que els horaris d'aquesta activitat sempre es confabulaven per no deixar-m'ho provar i això que havia mirat més d'un gimnàs! Amb les pluges de les últimes setmanes vaig tornar a mirar la graella d'horaris d'un gimnàs i oh! Sorpresa! Si surto ràpid de la feina, potser arribo!

Doncs per fi ho he provat! Però m'ho imaginava diferent. M'ha agradat, però el ciclisme outdoor està millor. La primera classe la vaig trobar molt light i jo també vaig ser una mica conservador per no passar-me. Total, que després de la classe encara tenia una mica de temps i vaig fer 20 piscines... La segona classe va ser més dura i més interessant, però tampoc res de l'altre món.

Ho trobo interessant pels dies de pluja, per combinar-ho amb altres classes o activitats (piscina, cinta...). També vaig trobar que treballaves certs músculs que normalment no treballes tant en la bici, per exemple la zona de quàdriceps ens posar-te dempeus. Amb BTT crec que jo no em poso gaire dempeus a les pujades, és potser més una cosa de ciclisme de carretera? No m'ho havia plantejat... En ciclisme urbà, a l'arrencar als semàfors i per fer algun esprint!