Sembla que a partir de l'1 de juliol s'acaba el límit de velocitat de 110 km/h i torna el de 120 (Ara 27/6/2011).
Com diu aquest article: Tornem a ser lliures a 120? Coincideixo amb les opinions d'aquest article, ha estat una mesura purament econòmica i s'ha perdut l'oportunitat d'atacar els problemes de contaminació que patim.
Com diu aquest article: Tornem a ser lliures a 120? Coincideixo amb les opinions d'aquest article, ha estat una mesura purament econòmica i s'ha perdut l'oportunitat d'atacar els problemes de contaminació que patim.
2 comentaris:
¿Es cierto el dato que dice que costó mas adaptar las señales al ahorro efectivo? Es increible, se antepone argumentos económicos a siniestralidad, contaminación y pacificación de las carreteras? En general SOMOS y nos TRATAN como a auténticos GILIPOLLAS!!!! Cada día discrepo mas de los que dicen velar por la ciudadanía y que realmente solo atienden a poderres económicos.
No, segons la notícia de l'ARA s'han estalviat 450 Milions d'Euros i els canvis de les senyals només han costat 460.000 Euros. De totes maneres caldria saber com s'han fet els càlculs de l'estalvi i quina influència hi ha tingut el canvi de velocitat.
Publica un comentari a l'entrada