17.6.11

Provant la sixteen del Carrefour

Fa un any aproximadament, us parlava de la sixteen o 16'teen, una bici plegable que venien al Carrefour per 99 Euros i que tenia un plegat similar a la Brompton.
Ahir me la van deixar provar i ratifico les observacions que vaig fer en el seu moment. D'entrada, si no ho vaig entendre malament, la bici no te la donen ajustada i t'ho has de fer tu. El propietari de la bici s'ho havia ajustat, però ja em va dir que necessitava ajustar-la una altra vegada. La bici trontollava per diversos cantons i per tant un dels problemes més importants que vaig observar és la mala qualitat de les tanques que es desajusten fàcilment amb el plegat/desplegat.

Algunes observacions més:
  • La tija del seient és curta i s'ha de posar bastant al límit segons la teva alçada. Crec que a partir de 1,80 m la bici et queda petita.
  • La tanca que impedeix el plegat de la roda de darrera, s'agafa damunt de la goma que fa de suspensió i la malmet.
  • El canvi de 3 velocitats és de puny i sense sincronitzar i per tant has de moure el puny fins que sents que canvia. Els 3 pinyons no són com una canvi intern i tenen poc marge per afrontar pujades.
  • El seient queda molt a sobre dels pedals i era una mica incòmode, suposo que es pot tirar els seient una mica més endarrere.
  • No em va semblar pesada.
  • I com suggeria un lector d'aquest bloc, la pots lligar tranquil al carrer.