23.11.12

1a Marató de les Vies Verdes

Ja ho he fet. Ja no hi ha marxa enrere. M'he apuntat a la primera Marató de les Vies Verdes que es celebra el proper 24 de febrer. Ep! A més a més (si tot va bé), m'estrenaré en aquesta distància!

Fa molts anys que corro. Per mi córrer, ha estat una manera ràpida de fer esport i mantenir certa forma física tenint poc temps. La meva autèntica passió és la muntanya. La bici, l'excusionisme, l'escalada, l'alpinisme o el córrer, entre d'altres, només són una expressió d'aquesta passió per la muntanya, com ho són altres activitats no esportives com la fotografia o la natura.

Els últims anys m'he aficionat a córrer més i a fer algunes curses. Sempre que puc corro per entorns naturals i defujo l'asfalt. Córrer la marató per les Vies Verdes gironines és una oportunitat de córrer aquesta distància en un entorn natural i defugint l'asfalt i a més és l'única via verda gironina que encara no he recorregut. La mitja marató (21km) que es fa el mateix dia de Llagostera a Sant Feliu de Guíxols em semblava assequible i no suposava un repte, en canvi recórrer els 42 km de Girona a Sant Feliu de Guíxols sí que és un bon repte per començar el 2013!

Doncs res, ara a entrenar! Us apunteu?

PD. Com ja vaig avançar fa un temps, tenia ganes d'introduir nous temes al bloc. De moment, ja he introduït rutes a peu (veig que des del mes de maig ja n'he publicat 12!) i avui introdueixo el tema de córrer.

1 comentari:

CICLISMO NINJA II ha dit...

Jo tambè m´apuntat!!!! OEEE OEEEE OEEE!!!!