Un article de CONSUMER EROSKI (Juliol 2008) analitza 37 carrils bici i 11 serveis de bicicletes públiques de diverses ciutats espanyoles. Analitza indicadors com els quilòmetres de carril bici per habitant o el número d'aparcaments per a bicicleta i acaba donant una nota qualitativa subjectiva (molt malament, malament, regular, acceptable o bé) a les ciutats per cadascun d'aquests aspectes.
Al meu entendre les notes qualitatives que dóna són massa altes i també crec que s'equivoca al qualificar la majoria de carrils bici de segurs. La part bona és la incidència que tenen articles d'aquest tipus, amb comparatives entre ciutats, entre els responsables polítics.
Podeu veure'n un vídeo resum:
Al meu entendre les notes qualitatives que dóna són massa altes i també crec que s'equivoca al qualificar la majoria de carrils bici de segurs. La part bona és la incidència que tenen articles d'aquest tipus, amb comparatives entre ciutats, entre els responsables polítics.
Podeu veure'n un vídeo resum:
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada