24.9.08

Bicicleta i pluja a la ciutat

Una de les excuses per no agafar la bici és que plou, però realment aquí plou poc i quan ho fa és difícil que coincideixi amb el nostre desplaçament. Als països de més amunt sí que hi plou i tot i així la gent agafa la bici, es posa un cangur i a pedalar!

L'altra dia s'esperaven pluges, però tot i així vaig veure forces ciclistes per la ciutat, segurament molts menys que de costum. A la tarda ja amb el terra mullat vaig agafar la bici per uns desplaçaments i les quatre gotes que queien no em van impedir circular amb normalitat. Haig de dir però que anava massa confiat i al frenar de cop perquè uns cotxes que giraven a la dreta havien quedat aturats vaig patinar uns metres... tot va acabar en un ensurt i res més, però això em va recordar que amb pluja cal circular més a poc a poc, sobretot si circules amb una bici plegable que ja d'entrada és més propensa a patinar.