A Copenhagen han senyalitzat 4 interseccions instal·lant llums LED al terra. Es pretén evitar així les col·lisions entre els vehicles motoritzats que giren a la dreta i els ciclistes.
Els llums LED s'instal·len al terra a la línia separadora del carril bici tot just abans de la intersecció. També s'instal·len un sensors que detecten l'arribada dels ciclistes, en concret, es posa un sensor a 25 metres per detectar l'arribada dels ciclistes i un altre en el punt d'aturada dels ciclistes en el semàfor de la cruïlla per detectar ciclistes que estan esperant que el semàfor es posi verd. Els llums LED funcionen quan venen ciclistes o quan n'hi ha d'aturats i els semàfor es posa verd.
El llums només són visibles pels cotxes, ja que no es vol distreure als ciclistes.
Els llums LED s'instal·len al terra a la línia separadora del carril bici tot just abans de la intersecció. També s'instal·len un sensors que detecten l'arribada dels ciclistes, en concret, es posa un sensor a 25 metres per detectar l'arribada dels ciclistes i un altre en el punt d'aturada dels ciclistes en el semàfor de la cruïlla per detectar ciclistes que estan esperant que el semàfor es posi verd. Els llums LED funcionen quan venen ciclistes o quan n'hi ha d'aturats i els semàfor es posa verd.
El llums només són visibles pels cotxes, ja que no es vol distreure als ciclistes.
LED Bike lane lights in Copenhagen from Copenhagenize on Vimeo.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada