Una entrevista a Ricard Riol a Vilaweb 28/12/2009 aclareix molt bé el que podem esperar d'aquest traspàs. Resumint una mica bé a dir que podem esperar millores en les estacions, en horaris i en tarifes, però com que la infraestructura no es millora, la capacitat tampoc i davant de certs problemes la Generalitat no hi podrà fer res.
Des del punt de vista ciclista, sense un augment de la capacitat tampoc podem esperar una gran ampliació de l'horari en que es poden portar bicicletes, però esperem una major sensibilitat, tal i com té FGC. D'altra banda, la millora de les estacions suposarà per força la inversió en millores d'accessibilitat (ascensors, rampes, etc.) que ens faran més fàcil carregar la bici, així mateix, esperem que algunes andanes estretes que no compleixen amb les normatives europees de seguretat desapareguin a la llarga.
Des del punt de vista ciclista, sense un augment de la capacitat tampoc podem esperar una gran ampliació de l'horari en que es poden portar bicicletes, però esperem una major sensibilitat, tal i com té FGC. D'altra banda, la millora de les estacions suposarà per força la inversió en millores d'accessibilitat (ascensors, rampes, etc.) que ens faran més fàcil carregar la bici, així mateix, esperem que algunes andanes estretes que no compleixen amb les normatives europees de seguretat desapareguin a la llarga.
1 comentari:
La millora que es produirà a les estacions serà la que des de Madrid es vulgui. Doncs la gestió de les estacions no ha estat traspasada.
Hem sap greu, però aquest traspàs és una estafa.
Publica un comentari a l'entrada