A Madrid estan molt acostumats a aquest excusa, aquí fins ara l'excusa era l'anticicló. Com si el trànsit de cotxe no hi tingués res a veure! Com si fos culpa del temps! Com si no hi poguéssim fer res! Quina barra!
L'Àrea Metropolitana de Barcelona té problemes principalment amb 2 contaminants: les partícules de menys de 10 micres, les PM10, i el diòxid de nitrogen, l'NO2

L'altre contaminant, l'NO2, està en mitjana per sobre els límits de la UE i les recomanacions de l'OMS i a més té diverses puntes horàries especialment nocives. Però la pols del Sahara no té NO2! I l'NO2 aquests dies està també disparat!
Dit això. Només destacar la lentitud de reacció del Govern que limita la velocitat com sempre massa tard. La contaminació es sap amb un decalatge d'unes hores i per tant es podrien prendre mesures de forma molt més ràpida.
D'altra banda, limitar la velocitat de forma permanent seria més efectiu, però el que és més necessari és limitar l'ús del cotxe ja sigui limitant l'accés o l'aparcament en les grans ciutats de l'Àrea Metropolitana.
D'altra banda, limitar la velocitat de forma permanent seria més efectiu, però el que és més necessari és limitar l'ús del cotxe ja sigui limitant l'accés o l'aparcament en les grans ciutats de l'Àrea Metropolitana.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada