Fent una ullada a la presentació del Pla de Foment de la Bici que avui piulava pel Twitter l'Alcalde Trias se m'acudeix:
- Falten moltes més connexions entre carrils bici de les que el pla preveu.
- Tot i que la majoria d'atropellament de ciclistes són amb turismes, els atropellaments per part de motos, taxis i fins i tot furgonetes són molt elevats proporcionalment a la seva presència a la ciutat.
- El pla és molt incomplet. En canvi es volen treure de les bicis de la vorera molt aviat.
- No s'introdueix cap mesura de priorització de la bici i no dóna garanties que les solucions en els punts negres no siguin nyaps o alenteixin la bici.
- Amb l'abaratiment de la zona verda, la creació de la zona lila i el programa pilot per aparcar gratuïtament els cotxes dels pares i mares d'una escola no s'ajuda precisament a disminuir els cotxes ni a pacificar el trànsit i deixar que la bici baixi a la calçada.
Aquest estiu vaig fer un anàlisi molt més profund:
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada