
El nou carril bici és bidireccional i queda segregat de l'espai de vianants per arbres (alguns encara per plantar, ja que les obres no han acabat). El carril presenta dos aspectes de disseny molt negatius:

1. Cedir el pas als cotxes? En diversos punts del recorregut hi ha una senyalització horitzontal que obliga al ciclista a cedir el pas als cotxes que travessen la vorera. Aquesta senyalització és il·lògica i poc pedagògica, la prioritat hauria de ser per a les bicicletes i així s'hauria d'indicar, el que també es pot fer és afegir una senyalització informativa al carril bici.
2. Espai per a vianants insuficient: l'espai de la vorera dedicat als vianants és
insuficient i no és que la nova vorera sigui estreta, però els forats dels arbres massa grans, els arbres inadequats i un disseny que prima la circulació i l'aparcament de cotxes davant de la mobilitat a peu i en bicicleta fa que el carril neixi amb clares deficiències.
2. Espai per a vianants insuficient: l'espai de la vorera dedicat als vianants és

Altres problemes del carril són la presència suposo que temporal de contenidors (per les obres a la vorera contrària), la falta de segregació amb els vianants en l'extrem més proper a la Gran Via i la falta de continuïtat del carril.

Mostra un mapa més gran
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada