Aquí teniu un parell de vídeos d'una campanya encarada als conductors de cotxer per disminuir els accidents amb ciclistes. L'eslògan de la campanya ve a dir alguna cosa com: És fàcil no veure un cosa que no esperes veure! Ves en compte amb els ciclistes!:
1 comentari:
El primer vídeo, el spot de l'ós, té uns 8 mesos. Per mi és fantàstic. És senzill, de poc pressupost, té molta gracia, i la primera vegada t'enganxa, doncs caus a la broma de quatre grapes.
El segon vídeo, forma part d'una sèrie de 3 spots que estan surtin en antena fa tot just tres setmanes a Londres.
Juga amb la tradició anglesa de les novel·les de misteri, allí anomenades "Whodunnit" (Who done it?), en la qual és el trencaclosques és el tret principal d'interès. Al lector sé li donen claus de la identitat de l'autor del delicte, i es pot deduir abans que la solució es reveli a les pàgines finals del llibre. La investigació és normalment dirigida per un afeccionat excèntric o detectiu semiprofessional. Autors com l'Agatha Christie, Nicholas Blake, Raymond Chandler i Dashiell Hammett són uns dels escriptors més coneguts.
Aquestes novel·les tenen clixés com revelar convincentment un sospitós improbable com el canalla genuí de la història. I una predilecció de caràcters i escenes, i sobretot la casa de camp anglesa.
La primera vegada que vaig veure aquest spot, em vaig concentrar tant amb entendre el que deien (encara no ho entenc tot) en aquest anglès tant de BBC perfecte, que no vaig "pillar" res de res. Quant t'ho tornes a mirar, t'adones del que et volen explicar...
Jo ho trobo fantàstic.
És una campanya molt creativa, potser massa, potser és massa intel·lectual, no és fàcil.
Però em consta que a Londres tothom està parlant d'aquesta campanya, i per tant, molta gent està parlant de la bici urbana, que s'ha de vigilar més...
Publica un comentari a l'entrada