Llegeixo al El Periódico 6/11/2009 que barris com Sarrià-Sant Gervasi o Gràcia no tenen pràcticament carrils bici. Si en el cas de Gràcia podríem dir que no és molt preocupant perquè existeixen nombroses zones pacificades, a Sarrià-Sant Gervasi el tema és més complicat perquè els carrers en general són més amples i trobar itineraris segurs és fa més difícil. Un altra tema són les connexions entre barris que per damunt de la Diagonal es compliquen força. La connexió amb el centre per exemple és força conflictiva, especialment en direcció muntanya, ja que quan es va de baixada la diferència de velocitat amb els cotxes és menor.
Recentment sembla que s'ha inaugurat un tram d'uns 300 m de carril bici al carrer Jordi Girona, entre els carrers Gran Capità (Caserna del Bruc) i Valenzuela, just sota el Campus Nord de la UPC (vegeu foto).
Recentment sembla que s'ha inaugurat un tram d'uns 300 m de carril bici al carrer Jordi Girona, entre els carrers Gran Capità (Caserna del Bruc) i Valenzuela, just sota el Campus Nord de la UPC (vegeu foto).
2 comentaris:
jo estudio aquí i cal dir que precisament al tram que aquí es veu els cotxes hi solen parar per a recollir algú. És incòmode per uns i per altres, perquè no hi ha lloc per a parar-se un moment amb el cotxe i no hi ha més remei que fer-ho al carril bici. De totes maneres quan vaig per aquí no és freqüent veure bicis circulant, tot i que els aparcaments de dins el campus en van plens. Francament el tros que aquí es pot observar seria més profitós si hi hagués una línia groga de zig-zag perquè hi parin els cotxes, ja que aquest petit tram no té gaire utilitat per als ciclistes com jo, quem fem servir la bici per anar a la UPC.
quan dic zig-zag em refereixo a un Càrrega i Descàrrega
Publica un comentari a l'entrada