A Barcelona són vermells, a Copenhagen són blaus i a Sevilla verds. Amb la pintura dels carrils bici no hi ha consens i tampoc si es pinta tot el carril o només a les cruïlles. A mi m'agrada el blau clar danès que no es confondria amb el blau zona blava, però Barcelona va triar el vermell i crec que dóna força més seguretat a la bicicleta en les cruïlles, ja que sovint els passos de bicicleta són poc respectats.
L'altre dia em vaig fixar que a Gavà Mar havien pintat diversos passos de bicicleta paral·lels a passos de vianants. Malauradament, terra endins, acostant-té cap a Gavà centre no n'hi ha i això que hi ha algunes cruïlles que ho requeririen.
En general, els municipis del voltant de Barcelona tenen infraestructures ciclistes molt precàries i que jo sàpiga encara no n'hi ha cap que hagi adoptat els estàndards de Barcelona (vermell en cruïlles, les dames en voreres, la segregació amb peces de cautxú...).
L'altre dia em vaig fixar que a Gavà Mar havien pintat diversos passos de bicicleta paral·lels a passos de vianants. Malauradament, terra endins, acostant-té cap a Gavà centre no n'hi ha i això que hi ha algunes cruïlles que ho requeririen.
En general, els municipis del voltant de Barcelona tenen infraestructures ciclistes molt precàries i que jo sàpiga encara no n'hi ha cap que hagi adoptat els estàndards de Barcelona (vermell en cruïlles, les dames en voreres, la segregació amb peces de cautxú...).
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada