Fa unes setmanes al programa el Medi Ambient de TV3 van emetre aquest reportatge de 3 minuts que com diu el seu títol, Mobilitat sostenible i ocupació (TV3 21/10/2010), reflexiona sobre l'ocupació que genera la mobilitat sostenible en relació al cotxe i sobre les emissions de CO2 de diversos mitjans de transport.
L'argument de que el transport públic genera més ocupació que la indústria de l'automòbil el vaig sentir per primera vegada durant el referèndum de la Diagonal. El que sempre he vist és que la indústria de l'automòbil que tenim aquí està fortament subvencionada i no té futur sense canvis importants. Ara mateix, els venedors de cotxes ja es queixen de la caiguda de les compres després que finalitzessin les ajudes a la renovació de cotxes i d'aquí 2 dies tindrem nous expedients de regulació i noves amenaces de deslocalització si no s'ajuda el sector. És la cançó de sempre.
L'argument de que el transport públic genera més ocupació que la indústria de l'automòbil el vaig sentir per primera vegada durant el referèndum de la Diagonal. El que sempre he vist és que la indústria de l'automòbil que tenim aquí està fortament subvencionada i no té futur sense canvis importants. Ara mateix, els venedors de cotxes ja es queixen de la caiguda de les compres després que finalitzessin les ajudes a la renovació de cotxes i d'aquí 2 dies tindrem nous expedients de regulació i noves amenaces de deslocalització si no s'ajuda el sector. És la cançó de sempre.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada