En zones residencials i en carrers d'un únic carril i sense carril bici segregat, la velocitat màxima permesa no hauria de superar els 30 km/h. Fa temps que molts experts ho diuen i ara ho diu també la Unió Europea. L'esborrany de reforma del codi de circulació espanyol ja ho inclou, però com us comentava, no s'aprovarà aquesta legislatura.
Fa temps us explicava a Per què reduir la velocitat a les ciutats? els efectes de la velocitat en els atropellaments urbans.
Diverses enquestes a conductors mostren que aquest col·lectiu es veu majoritàriament favorable a la implantació de zones 30.
Vegeu la nota de premsa de la ECF (27/9/2011), també un article a el Punt/Avui (28/9/2011).
Fa temps us explicava a Per què reduir la velocitat a les ciutats? els efectes de la velocitat en els atropellaments urbans.
Diverses enquestes a conductors mostren que aquest col·lectiu es veu majoritàriament favorable a la implantació de zones 30.
Vegeu la nota de premsa de la ECF (27/9/2011), també un article a el Punt/Avui (28/9/2011).
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada