
- El fabricant s'ha de donar d'alta al web del ministeri.
- El punt de venda també s'ha de donar d'alta al web del ministeri i ha d'estar al dia de les seves obligacions tributàries.
- La bateria de la bici no pot ser de plom-àcid.
- L'autonomia de la bici ha d'estar entre els 20 i els 60 km.

La valoració de la mesura és positiva. És la primera vegada que l'estat subvenciona d'alguna manera la compra de bicicletes. Evidentment, la segona observació és per què no es subvencionen també les bicicletes convencionals? És evident que les bicis convencionals són molt més sostenibles ambientalment i que a més tenen un benefici pel sistema sanitari molt més gran.
D'altra banda, em sorprèn això de l'autonomia, 20 km és poc i per què es limita l'autonomia màxima? Hi ha bicis que arriben als 80 km. Com mesuren l'autonomia? Està homologat el nivell d'assistència i el circuit per mesurar l'autonomia?
Les subvencions estaran vigent fins més enllà de final d'any sempre i quan no s'esgotin els fons. Vegeu la nota de premsa del Ministeri d'Agricultura i Medi Ambient:
Les subvencions estaran vigent fins més enllà de final d'any sempre i quan no s'esgotin els fons. Vegeu la nota de premsa del Ministeri d'Agricultura i Medi Ambient:
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada