Seguint la tradició de mirar les novetats d'aquesta marca catalana, veig que afegeixen a la seva gamma una fixie i unes cruiser que responen al que
suposo que són les demandes del mercat i per preus (Fixie 305€ i Cruiser 269€) crec que intenten competir amb altres marques populars.
No entenc com no donen més importància a la bicicleta urbana de qualitat mitja. En l'àmbit urbà, fins i tot sembla que han eliminat el model Amsterdam, una llàstima. És comprensible que no puguin competir en tots els segments, sobretot amb les dificultats de finançament que moltes empreses catalanes tenen, però aquest crec que és un segment important, en creixement i que lligaria amb la seva gamma força potent de bicis elèctriques.
Sembla que Monty es centra com sempre en les BMX (en són pioners), té una gamma prou extensa de BTTs (sempre es venen bé), mantenen una bona gama d'elèctriques (mercat en ascens) i mantenen sense innovar les plegables. Pel que fa la resta, sembla que intenten competir amb preus ajustats.
Vegeu també:
No entenc com no donen més importància a la bicicleta urbana de qualitat mitja. En l'àmbit urbà, fins i tot sembla que han eliminat el model Amsterdam, una llàstima. És comprensible que no puguin competir en tots els segments, sobretot amb les dificultats de finançament que moltes empreses catalanes tenen, però aquest crec que és un segment important, en creixement i que lligaria amb la seva gamma força potent de bicis elèctriques.
Sembla que Monty es centra com sempre en les BMX (en són pioners), té una gamma prou extensa de BTTs (sempre es venen bé), mantenen una bona gama d'elèctriques (mercat en ascens) i mantenen sense innovar les plegables. Pel que fa la resta, sembla que intenten competir amb preus ajustats.
Vegeu també:
- Gamma 2013 de Monty (anunciada el 2011 i que no s'ha comercialitzat...)
- Monty E-50: els últims models elèctrics de Monty
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada