He trobat aquesta llista de novetats de Brompton pel 2009 al web de recicleta.com. Les novetats són:
- Nova boixa ("buje") per a bicicletes de 6 velocitats amb un rang del 302% equivalent a canvis que actualment hi ha de 8 velocitats. Substituirà les boixes SRAM que actualment porten les Brompton.
- Nou seient (selló) que fusiona els disseny estàndard i Vitesse. La novetat és que el disseny del morro del seient esta pensat perquè sigui més còmode portar-la a l'espatlla.
- Nova roda davantera més lleugera per les Brompton ultralleugeres de Titani.
- Nou pedal no-plegable (el de la dreta). Serà d'alumini i substituirà el de plàstic que s'utilitza actualment. Serà més adherent i amb catadiòptrics més resistents. Vegeu la foto amb el pedal actual de plàstic on el catadiòptric no vol estar-se quiet!
- La bossa-maletí serà substituïda per la C-bag, una bossa més gran i amb millors acabats (velcros, compartiments, reflexants...).
- L'acabat per defecte de les Brompton serà mate i els colors sense cost addicional seran el negre i el vermell.
3 comentaris:
El seient està pensat per que sigui més còmode portar-la a l'espatlla?
Vols dir?
El nou seient, la part del morro inferior es anatòmica per la mà. Penso que millor per transporta-la amb la mà, no sé...
Tens raó, mirant la foto de Recicleta sembla que tingui la forma dels dits, però bé, també servirà per posar-la millor sobre l'espatlla que és el que faig jo, ja que per agafar-la em va millor agafar-la del quadre.
Malauradament la boixa continua sent de 3 canvis, amb dos pinyons (3x2). No enten com no posen la boixa de 5 canvis d'Sturmey-Archer. Entenc que les de 8 velocitats són massa grans per a una roda tant petita com la de Brompton, però la de 5 canvis sembla ser d'uns dimensions molt semblants a la de 3.
Per cert, avui he vist una anunci al Metro, crec que del TMB, on apareix una Brompton plegada a una estació de bus.
Publica un comentari a l'entrada