7.10.09

Bicicletes plegables i cadiretes per infants

Fa uns dies la Xènia em preguntava si hi ha algun model de bici plegable que permeti portar una cadireta per portar nens/nes, no he tingut temps de contestar-li, però l'altre dia una amiga que té una Dahon em va dir que ella en portava una damunt del portaequipatges de darrera.

Fins ara el que jo sabia era el que tinc a la secció Portar nens, només Brompton fa una cadira i no està homologada, també hi ha unes cadiretes que es posen i es treuen fàcilment al manillar, però en un bicicleta plegable en el manillar no recomanaria posar-hi gaire pes (en una botiga també em van dir això) o sigui que jo només ho posaria quan el nen/a pesa poc.

He buscat si Dahon té algun accessori i no n'he trobat cap. Així doncs, crec que és qüestió de buscar-se una mica la vida i intentar trobar una combinació de cadireta, portaequipatges i bici compatible o si la cadireta es subjecta a la tija que la bicicleta tingui lloc per posar-la. Aquí aclarir que no es posen a la tija del seient sinó a la part fixa que forma part del quadre de la bici.

2 comentaris:

Txetxu ha dit...

Doncs, jo porto 2 nens en una bici plegable, i els nens son de 6 i 8 anys. Clar que la meva bici es una derbi-rabassa del any 1973, es plegable pero tota d'acer, pesa molt pero aguanta moltíssim pes. La porto cada dia al tren, plegada. Jo estic molt content.
Al gran el porto de peu en el porta-equipatjes i el petit he inventat un seient fácilment extraïble.
Així anem cada día al cole ;-)

Gerard Segú ha dit...

Si la cadireta de la Brompton a la qual et refereixes és la IT-Chair (un invent molt interessant nascut a Barcelona), sembla que l'han deixa de fabricar...