Wicler és un accessori per escoltar música de forma segura mentre es circula en bicicleta. Com sabeu, l'ús d'auriculars està totalment prohibit i per tant si voleu escoltar música ho heu de fer amb un aparell d'aquest estil.
En aquest cas trobem un aparell que es posa al manillar i que té una altaveu potent. Reprodueix MP3, sintonitza la ràdio, es connecta per Bluetooth al mòbil i fa de mans lliures (si ens truquen para la música...) i de passada ens serveix de llum frontal ja que incorpora 3 LEDs i també de timbre que ja incorpora un parell de tons tradicionals: el ring-ring i el moc-moc!
En aquest cas trobem un aparell que es posa al manillar i que té una altaveu potent. Reprodueix MP3, sintonitza la ràdio, es connecta per Bluetooth al mòbil i fa de mans lliures (si ens truquen para la música...) i de passada ens serveix de llum frontal ja que incorpora 3 LEDs i també de timbre que ja incorpora un parell de tons tradicionals: el ring-ring i el moc-moc!
3 comentaris:
És curiós!! I està bé que algú es pari a pensar alternatives als auriculars. En els meus primers anys de ciclista urbana, acostumava a fer-ne servir, però em vaig adonar del seu perill, i més ara que molt sovint circulo per la calçada.
De totes maneres... realment cal escoltar música al circular en bici? Pensem que la bici no té portes, com els cotxes, i que la nostra música la sentirà tothom... i seria una pena que acabéssim fent com aquells que van en cotxe amb les finestres baixades i el volum al màxim. La meva opinió es que estan bé, aquests aparells estan bé per la bici de carretera, però potser no per la ciutat.
Molt d'acord amb tu. De fet, crec que ni a la ciutat, ni a la muntanya hauríem d'anar amb la música, és com anar amb un cotxe-disco o amb el ràdio-cassette a l'espatlla!
De totes maneres, aquest aparell dóna una opció a la gent que no pot prescindir de la música o del mòbil i a la vegada el timbre i el llum aporten un plus de seguretat i de compliment de la normativa.
Tens raó... el que jo volia dir, es que entenc que una persona que fa 150 km en bici de carretera, si porta això a un volum moderat, no fa mal a ningú. No es el mateix circular per la ciutat o, com tu dius, per la muntanya. En quant a les altres prestacions, no sortirà més econòmic una llum i un timbre normal i corrents?
Publica un comentari a l'entrada