Londres ja disposa des d'aquest estiu de dues de les 12 superautopistes per a ciclistes que té previst construir. Una de les autopistes sembla més una catifa blava mig ocupada per cotxes que no pas un carril bici, però la valoració que en faig és desigual, d'una banda amb poc temps tampoc es pot fer gran cosa, però d'altra banda sembla que es vol fer una política integral i s'ha posat en marxa una patrulla ciclista a la policia, hi ha un sistema de bicicletes públiques a punt d'entrar en funcionament, hi ha un pla d'aparcaments, etc.
Com us deia mirant el vídeo de BBC News (19/7/2010) sembla que l'autopista té trams on el carril bici sembla pintat directament damunt d'un carril de cotxes i per tant el cotxes l'acaben ocupant, però hi ha altres trams on el carril bici és més respectat perquè hi ha més amplada. També hi ha zones d'aturada avançada per facilitar els girs, però com sol passar els cotxes s'hi posen al damunt. En altres trams hi ha certa segregació i el recorregut deixa la ruta principal dels cotxes per cercar dreceres més ràpides. També s'ha de valorar que la ruta és molt recta i no és per menys perquè estem parlant de més de 13 km.
Com us deia mirant el vídeo de BBC News (19/7/2010) sembla que l'autopista té trams on el carril bici sembla pintat directament damunt d'un carril de cotxes i per tant el cotxes l'acaben ocupant, però hi ha altres trams on el carril bici és més respectat perquè hi ha més amplada. També hi ha zones d'aturada avançada per facilitar els girs, però com sol passar els cotxes s'hi posen al damunt. En altres trams hi ha certa segregació i el recorregut deixa la ruta principal dels cotxes per cercar dreceres més ràpides. També s'ha de valorar que la ruta és molt recta i no és per menys perquè estem parlant de més de 13 km.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada