18.5.12

Canvi d'orientació del bloc

Ja són casi 7 anys de Bici-Vici i, com tot en aquesta vida, el meu vici per la bici també ha canviat. Tranquils, perquè això continua, però segurament d'una forma diferent. Tinc ganes d'introduir nous temes més enllà de la bici, segurament ressenyes d'excursions a peu que he fet i potser altres temes: fotografia, indrets, receptes de cuina, reflexions...


El meu vici per la bici no ha afluixat, però no tinc temps de fer tantes sortides com abans, tot i que quan puc, recupero el temps perdut. Ara faig més ciclisme urbà, però d'això tampoc en puc escriure molts apunts, ja n'he fet molts i molts sobre mobilitat urbana i bici urbana, i ara fa temps que no n'escric perquè em dóna la sensació que em repeteixo i que tot ja està escrit.

Abans també comentava moltes notícies sobre mobilitat i bicicleta, ara el Twitter em sembla una millor eina per donar a conèixer coses que estan passant o per difondre informacions que es comenten per si soles.

La majoria dels que veniu al bloc ho feu per cercar rutes i pel cantó més lúdic de la bici, espero poder continuar donant guerra en aquest aspecte, temps al temps.

Resumint, el Bici-Vici continua igual, però diferent, mantenint el de sempre i afegint nous temes.

Gràcies per la paciència!

4 comentaris:

nuresma ha dit...

Sí, tot va canviant. Jo últimament tampoc tinc gaire temps de res...i això es nota al blog. Però bueno, em sembla molt bé que a partir d'ara ho vulguis enfocar d'una manera una mica diferent. Ànims! I aquí estarem!

carlessol@gmail.com ha dit...

El Twitter i el Facebook està matant els Blocs, per mi es va massa ràpid, els Blocs son més tranquils.
Continua ferm endavant, et seguim !!

VbN ha dit...

estic amb el Soler. La immediatesa de twitter i facebook (a canvi de què?) està mnatant els blocs. Recorda't que els ciclistes anem a pas lent!
Coratge, pedals i tecles.

Bici-Vici ha dit...

Gràcies a tots 3!

Crec que cada cosa té la seva utilitat i que molts cops en el bloc he fet apunts que aportaven molt poc (penjava un vídeo, retransmetia una notícia, donava difusió a una pedalada...). Ara amb el Twitter puc difondre totes aquestes coses i deixar el bloc per coses que vull destacar més o per apunts que aportin alguna cosa més de treball personal: reflexions, ressenyes, etc.

En tot cas, l'únic canvi que tindrà el bloc és que introduiré altres temàtiques que intueixo que a tots us agradaran.

Una abraçada!