13 ciclistes graven 127 hores de circulació en bici pels carrers de Melbourne (Austràlia)
Aquest estudi doctoral ha consistit en posar 13 càmeres en el casc d'uns ciclistes que han realitzat els seus trajectes habituals per anar a treballar durant dues setmanes. D'això n'han sortit 127 hores gravació, i entre elles, 54 esdeveniments destacables: 2 xocs, 6 casi-xocs i 46 incidents.
En el 87% dels incidents, el conductor va ser responsable de la maniobra que va precedir l'incident. I d'aquests, en el 74% dels casos, el conductor va tallar la trajectòria del ciclista, girant davant seu sense deixar prou espai o sense indicar-ho de forma efectiva o sense mirar movent el cap.
Aquest estudi doctoral ha consistit en posar 13 càmeres en el casc d'uns ciclistes que han realitzat els seus trajectes habituals per anar a treballar durant dues setmanes. D'això n'han sortit 127 hores gravació, i entre elles, 54 esdeveniments destacables: 2 xocs, 6 casi-xocs i 46 incidents.
En el 87% dels incidents, el conductor va ser responsable de la maniobra que va precedir l'incident. I d'aquests, en el 74% dels casos, el conductor va tallar la trajectòria del ciclista, girant davant seu sense deixar prou espai o sense indicar-ho de forma efectiva o sense mirar movent el cap.
Naturalised cycling study (clip 4) from conversationEDU on Vimeo.
Vist a Helmet-cam captures bike accidents (and could make cycling safer).
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada