Cap a Viladecans
S'ha de fer seguint aquesta ruta i travessant el parc agrari. Segurament, és una de les connexions més rectes que trobarem tot i que no ho sigui del tot. El ferm és asfaltat casi en tot moment, però trobarem forces forats.
Cap a Sant Boi
No hi ha una ruta recta que travessi la C-31, la C-32 i el Parc Agrari, per tant, haurem de triar entre la ruta anterior i anar cap al centre comercial Alcampo o bé anar a Sant Boi remuntant el riu Llobregat.
Cap a Cornellà
No hi ha ruta recta i s'ha de fer anant al riu Llobregat i remuntant-lo fins a la passarel·la de Cornellà.
Cap a l'Hospitalet
La ruta no és excessivament recta, cal remuntar el riu fins al pont de l'autovia C-31, creuar-lo per sota, i creuar el riu per un pas estret.
Cap a Barcelona
Seguirem la ruta de l'Hospitalet i continuarem per la Gran Via (haurem de fer algunes voltes) o creuem el pont de Mercabarna i circulem com un cotxe.
Cap a l'aeroport
La ruta no és excessivament recta, vegeu:
El Prat i l'Aeroport més ben connectats en bicicleta
Conclusions
Caldria almenys fer dues connexions: facilitar el pas pel pont de l'autovia C-31 cap a l'Hospitalet i Barcelona i connectar el centre amb el Prat nord i el parc agrari fent passos que creuïn la C-31 i la C-32.
L'actuació més urgent i fàcil és millorar el pas de bicicletes pel pont de l'autovia C-31 damunt del Llobregat. A la llarga, caldria fer un nou pont o passarel·la.
D'altra banda, caldria poder travessar la C-31 i la C-32 des del centre del Prat per poder anar cap a Sant Boi o Cornellà travessant el parc agrari.
L'actuació més urgent i fàcil és millorar el pas de bicicletes pel pont de l'autovia C-31 damunt del Llobregat. A la llarga, caldria fer un nou pont o passarel·la.
D'altra banda, caldria poder travessar la C-31 i la C-32 des del centre del Prat per poder anar cap a Sant Boi o Cornellà travessant el parc agrari.
Articles relacionats:
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada