Segons publica una notícia del diari Avui (3/12/2006) aquest any entraran en funcionament tres noves zones 30 a Barcelona. Després de l'experiència de Sant Andreu a mitjans de gener s'aplicarà a Nou Barris i posteriorment a 2 barris més de la ciutat (possiblement Gràcia, Sants, Ciutat Vella, Sarrià o Horta).
Les valoracions del funcionament de la zona 30 de Sant Andreu són diferents segons l'ajuntament i els veïns. L'ajuntament diu que la mitjana de velocitat ha baixat i en canvi els veïns veuen que els cotxes continuen circulant a més de 30 amb total impunitat.
Les zones 30 haurien de ser un espai de convivència de bicicletes, cotxes i vianants, però si no es respecten els límits de velocitat es converteixen en un carrer més. I ja sabem el que passa, la bicicleta circula com a molt entre 15 i 25 km/h i si circulem correctament pel mig de la calçada tindrem el cotxe enganxat a darrera.
Les valoracions del funcionament de la zona 30 de Sant Andreu són diferents segons l'ajuntament i els veïns. L'ajuntament diu que la mitjana de velocitat ha baixat i en canvi els veïns veuen que els cotxes continuen circulant a més de 30 amb total impunitat.
Les zones 30 haurien de ser un espai de convivència de bicicletes, cotxes i vianants, però si no es respecten els límits de velocitat es converteixen en un carrer més. I ja sabem el que passa, la bicicleta circula com a molt entre 15 i 25 km/h i si circulem correctament pel mig de la calçada tindrem el cotxe enganxat a darrera.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada