18.10.08

Cada vegada som més

Llegint l'apunt Cada vegada som més del bloc En Brompton per Barcelona que constata la sensació de que hi ha més bicis Brompton (i jo diria que també més plegables i també més bicis en general) m'ha agradat la pregunta de si ens veurem quan faci fred? Jo també me la faig cada tardor després de veure els increments de ciclistes que es veuen a la primavera i a l'estiu. La meva resposta és que crec que sí ens veurem, almenys la meva sensació és que cada primavera i estiu guanyem uns quants ciclistes més!

1 comentari:

Anònim ha dit...

A mi també em sembla que cada vegada hi ha molts més ciclistes.

De fet si ho comparem fa uns catorze anys gairebé ningú anava amb bicicleta i fins i tot la gent s'estranyava. Als semàfors érets la única persona amb bicicleta, ara en canvi mínim n'hi ha un parell o tres. En aquella època era tant poc habitual que quan et creuaves amb un ciclista et feies una mirada de complicitat, en canvi avui en dia ja és un fet quotidià que no implica res extraordinari.

Però el fet de ser més ciclistes també significa que hi ha d'haver més consciència de ciclista, com per exemple: respecte cap als altres ciclistes i vianants.

Esperem que la bicicleta vagi guanyant terreny!!!!

Xènia.