![](https://lh3.googleusercontent.com/blogger_img_proxy/AEn0k_uFnyqE3Ri29Ukv61mpX2GDfiXNVGJpA1mq3OK4rucHalpOibTYexTOkM7dfHdSu0cJa_nwJBCdkho5N3-xOf-zDqYkQDGWszdoldV14OejJN6d_rG9VKmSxBjGvwmG48c=s0-d)
Sembla que la creació de les super-autopistes ciclistes a Londres ha fet incrementar el nombre de ciclistes en aquestes rutes fins a un 70% en un any. Aquesta dada que s'ha conegut aquests dies i compara els ciclistes en dues super-autopistes a l'octubre de 2010 amb l'octubre de 2009 quan les autopistes no hi eren. Així la dada
tampoc és res fora de l'altre món, quan hi ha un carril bici llarg i continuu la gent el fa servir.
El que no sé és si hi hagut un increment notable en l'ús de la bici degut a aquestes super-autopistes i al nou sistema de bicicletes públiques. Coneixeu alguna enquesta de mobilitat londinenca?
Actualització: llegeixo
aquí que segons l'organització ciclista
CTC l'increment de ciclistes des de l'any 2000 podria ser del 91%.
1 comentari:
A part de les infrastructures que hagin fet a UK el fenomen que ha fet que la gent vagi en bici es la subvencio per part del govern de la compra de la mateixa http://www.cyclescheme.co.uk/
algun dia en aquestes latituts......
Publica un comentari a l'entrada