Suposo que hi ha diversos factors que fan que el parc de bicicletes més urbà canviï. D'una banda, les bicicletes de ciutat són les més adaptades a aquest ambient, d'altra banda, el risc de robatoris fa que la gent tingui una bici específica per quan l'ha de lligar a l'exterior i a vegades aquesta bici és una bici antiga o vella reciclada o renovada o en alguns casos alguna bici de ciutat de qualitat que amaga les seves característiques sota un disseny clàssic.
Les bicis de pinyó fix serien una altra tendència en alça dins d'aquest corrent de reciclar bicicletes velles, en aquest cas, normalment bicicletes de carretera.
De totes maneres, les omnipresents BTT continuen sent majoria, però també es transformen: canvien els pneumàtics, afegeixen portaequipatges (a vegades cistelles o caixes de plàstic), etc.
Les bicis de pinyó fix serien una altra tendència en alça dins d'aquest corrent de reciclar bicicletes velles, en aquest cas, normalment bicicletes de carretera.
De totes maneres, les omnipresents BTT continuen sent majoria, però també es transformen: canvien els pneumàtics, afegeixen portaequipatges (a vegades cistelles o caixes de plàstic), etc.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada