![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEiU4THHiI1gxJ1qMcVANsubFLdxBBn1yoPkCj1Dp-d8Xc0eFQ-rteJzGGkM-3TpXqw9lkngOlO9RPYvPPTVjhHWlKC5q_ti-bc8UeiTPSvGz-Z_HJBgVI_eWI3ggUdDb9BNsBRJ/s200/zona30-bcn.jpg)
Un dels objectius de la DGT en matèria de seguretat vial pel període 2011-2020 és aconseguir un milió més de desplaçaments habituals en bicicleta sense augmentar la taxa de sinistralitat. Ho va aprovar divendres passat el Consell de Ministres i suposo que va quedar eclipsat per la disminució de la velocitat màxima a les autopistes i autovies.
Una de les mesures per aconseguir aquests objectius és reformar el Reglament General de Circulació per regular millor la bici a la ciutat. Podeu saber més detalls en una presentació i una nota de premsa.
Una de les mesures per aconseguir aquests objectius és reformar el Reglament General de Circulació per regular millor la bici a la ciutat. Podeu saber més detalls en una presentació i una nota de premsa.
1 comentari:
Tant de bo s'aconsegueixi!
Publica un comentari a l'entrada