
A mi la solució que se m'acudeix d'entrada és eliminar els elements de cautxú i re-situar les pilones cap al límit amb el carril de cotxes. Després ampliar el carril bici fins al carril de cotxes i dibuixar 3 fletxes i 3 cediu el pas: un per girar a l'esquerra, un per anar en línia recta i un per anar a la dreta. Crec que hi hauria amplada suficient perquè els ciclistes que giren a esquerra i a dreta puguin aturar-se sense obstaculitzar els ciclistes que van rectes. Per acabar de donar amplada a aquests 3 carrils es pot envair una mica d'espai del sentit contrari, és a dir, al final en el punt de la cruïlla a Marina hi hauria d'haver 4 carrils. No sé si m'explico...
3 comentaris:
Bueno que vols, s'ha d'anar aprenent mica en mica, fa quatre dies que anem en bici en aquesta ciutat, no podem ser com amsterdam de cop!!! paciència, totes les iniciatives són benvingudes.
apa siau
Potser si es preguntés als col·lectius ciclistes abans de fer aquestes coses, ens estalviaríem diners tots plegats.
He afegit les dues últimes línies a l'article perquè amb les presses em va quedar tallat.
Em sembla molt bé el que dius, el comentari l'he fet amb bona intenció que consti, no voldria que t'ho prenguessis malament, ànims amb el blog que sempre el llegeixo!
Publica un comentari a l'entrada