Ahir a la tarda vaig poder veure el programa "el Escarabajo Verde" que us havia anunciat que feien a La 2. El documental explicava la situació de la bici a Girona a través de 2 ciclistes de Mou-te en Bici i després parlava de Sant Sebastià a través de 2 ciclistes de l'associació Kalapie.
El primer ciclista gironí anava cada dia de Viloví a la Universitat de Girona fent un recorregut d'uns 16 km principalment per carreteres. La càmara que portava el ciclista a la bici i l'equip de gravació que li seguia els passos van poder enregistrar diverses infraccions de cotxes i la problemàtica diària dels ciclistes: forats al terra, carrils bici mal connectats, el mal acondicionament de les carreteres etc.
La regidora de mobilitat de l'ajuntament de Girona va quedar bastant malament dient que les coses estaven bé, tot i que sempre es podia millorar. La política de mobilitat ciclista d'aparador que practiquen molts ajuntaments va quedar encara més al descobert en veure les infraestructures ciclistes de Sant Sebastià, que donen mil voltes a les de Girona.
El primer ciclista gironí anava cada dia de Viloví a la Universitat de Girona fent un recorregut d'uns 16 km principalment per carreteres. La càmara que portava el ciclista a la bici i l'equip de gravació que li seguia els passos van poder enregistrar diverses infraccions de cotxes i la problemàtica diària dels ciclistes: forats al terra, carrils bici mal connectats, el mal acondicionament de les carreteres etc.
La regidora de mobilitat de l'ajuntament de Girona va quedar bastant malament dient que les coses estaven bé, tot i que sempre es podia millorar. La política de mobilitat ciclista d'aparador que practiquen molts ajuntaments va quedar encara més al descobert en veure les infraestructures ciclistes de Sant Sebastià, que donen mil voltes a les de Girona.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada