Una "catifa vermella" a BCN |
A l'Hospitalet de Llobregat estan Un any més sense carrils bici de qualitat. Aquest article de la Saboga fa un repàs a les infraestructures ciclistes d'aquesta ciutat i conclou que han augmentat els km a cop de brotxa, però sense arribar als compromisos adquirits i sobretot el que destaca és que els carrils bici són pèssims: discontinus, mal dissenyats, insegurs i que no porten enlloc.
Demanen que s'utilitzin les senyalitzacions que es fan servir a Barcelona, que es prioritzi un itinerari est-oest continu, que es tinguin en compte les seves propostes de millora.
Us sona tot això? Malauradament la situació es repeteix a moltes ciutats de l'àrea metropolitana. A pocs llocs es fan carrils bici creïbles i continus i a pocs llocs es fan carrils bici 2.0, i per 2.0 entenc senyalitzacions de seguretat i priorització de la bici: catifes vermelles (com la de la foto), semàfors i senyals específiques per la bici, zones d'aturada avançada, ús de LEDS, senyals avisant els cotxes, etc.
Demanen que s'utilitzin les senyalitzacions que es fan servir a Barcelona, que es prioritzi un itinerari est-oest continu, que es tinguin en compte les seves propostes de millora.
Us sona tot això? Malauradament la situació es repeteix a moltes ciutats de l'àrea metropolitana. A pocs llocs es fan carrils bici creïbles i continus i a pocs llocs es fan carrils bici 2.0, i per 2.0 entenc senyalitzacions de seguretat i priorització de la bici: catifes vermelles (com la de la foto), semàfors i senyals específiques per la bici, zones d'aturada avançada, ús de LEDS, senyals avisant els cotxes, etc.
1 comentari:
A L'H el tema de moure's en bici és encara massa complicat... Diverses vegades he fet arribar cartes de queixa sobre el tema a l'Ajuntament i la seva resposta és que s'ha fet molta cosa respecte la mobilitat ciclista (sort en tenim, doncs!).
Publica un comentari a l'entrada