

Aquesta situació fa que molts ciclistes utilitzin casi exclusivament la vorera, però allà la situació tampoc és fàcil: camions que entre i surten de les naus industrials, aparcament a les voreres, voreres amb forats per culpa de camions de gran tonatge, manteniment deficient del paviment per part dels Ajuntaments, etc. A més a més, fer els passos de vianants en bici també resulta perillós perquè els cotxes no ens esperen ni esperen que creuem tant de pressa.

El problema de fons és la deixadesa dels Ajuntaments. No hi ha ciutadans que votin en els polígons i per tant s'hi inverteix poc. Crec que són llocs on justament s'haurien de fer passos elevats pels vianants, carrils bici ben segregats i fer-hi arribar el transport públic almenys els dies laborables o com a Lleida un bus que permet portar bicicletes!!!
2 comentaris:
Totalment d'acord.
Cada dia vaig a treballar amb bici al polígon i sempre per la vorera. La sensació de perill de la calçada es molt accentuada i com les voreres sempre estan buides, resulta el mes viable i segur.
Quan no hi ha aparcament de cotxes, la calçada no resulta tant perillosa. Per mi els vehicles aparcats en bateria i semi-bateria són els que treuen la visibilitat i sempre tens la sensació que un d'ells sortirà de cop sense veure't!
Publica un comentari a l'entrada