
Vist tot plegat em va semblar que havien llençat els diners quan segurament hauria estat més efectiu senyalitzar bé la convivència de cotxes i bicicletes.
Avui he mirat a veure si esbrinava alguna cosa més d'aquest carril bici i he trobat que forma part de la ruta del vi i de l'aigua una ruta en forma de 8 on el punt central és justament Sant Miquel d'Ol

No m'acaba de convèncer, vehicles pesats? Segurament, entre setmana als migdies per anar a l'únic restaurant que hi ha al poble. Calia gastar 98.000 Euros per construir aquesta vorera-bici (sembla que la vorera no existia) massa estreta perquè es creuïn dues bicis? Potser sí que calia fer un camí (tipus camí verd) per connectar la ruta i que els vianants també hi puguin transitar, però d'entrada més ample!
3 comentaris:
A Mirasol (Sant Cugat) també hi han carrils bici d'aquest tipus, en carrers de zones resindencials on no passa ningú, i ni tan sols els nens el fan servir.
És tan lamentable!!!
Ernest, parla per tu... de lamentable res, jo els faig servir a diari.
Perona Octavi però a Mirasol hi ha un carril lamentable com el que ha descrit BiciVici de Olèrdola. Dubto que l'hagis fet servir alguna vegada, doncs està on Jesucrist va perdre l'espardenya, estret, ple de plantes i paral·lel a un carrer que no hi passa ningú. Penso que estic parlant del carrer de Lanzarote (però no estic segur).
Jo visc a Sant Cugat i treballo a Valldoreix/Mirasol i vaig en bici a diari també.
Publica un comentari a l'entrada