
Aquest de la foto de la dreta (vegeu detalls) porta una bateria de polímer d'ió-liti que fa que el llum duri en mode intermitent unes 12 hores. Pesa 46 grams, està disponible per davant i per darrere la bici i ofereix una opció de descàrrega de la bateria per si no s'ha d'usar durant un temps prolongat.
Aquest altre model (vegeu detalls) amb alguns grams menys fa el doble de llum que l'anterior i permet il·luminar la carretera. Es carrega

Haig de donar les gràcies a aquest Rodacorriols pels enllaços.
4 comentaris:
Des de fa més de mig any tinc el model "Topeak WhiteLite DX USB" (25 euros a UK) i n'estic content. Tan sols l'he hagut de carregar un cop dos cops.
Val a dir que és des de fa uns dos mesos que el faig servir més degut a la reducció de la llum solar.
L'ultima vegada va ser el dia 7-10-11 i durant aquest temps he fet 330 km on el 75% han estat de nit (ho tinc tot ressenyat). Encara fa força llum.
http://www.topeak.com/products/Lights/wldxusb_wt
A la Brompton, previ al plegat, haig de girar la llum doncs sinó pica amb el quadre durant el plegat.
El model que tinc és de color Blanc. Potser és una mica brut, la textura és com mate de silicona.
Si a la Brompton hi porto la bossa davant, haig de col·locar la llum en el manillar de forma vertical, doncs sinó la bossa la tapa.
Content. :-)
A disposar. Fins la propera :)
La llum Topeak WhiteLite DX USB http://www.topeak.com/products/Lights/wldxusb_wt que parlo en el comentari anterior la bateria m'ha durat 652 Km; 75 dies; 37 h (80% de nit) aprox, per tant unes 30 h de llum encesa (temps estimat) tot en mode "parpalleig" (blinking).
Les instruccions diuen 11h en "constant" i 30h en "parpalleig", ja és això.
:-)
Publica un comentari a l'entrada