20.7.12

En bici els encàrrecs es fan més ràpid

Amb aquest apunt espero inspirar algú de vosaltres perquè també faci aquests petits desplaçaments en bici (si és que encara no els fa).

Una vegada vaig comprar
una garrafa d'aigua
Ciclista a Gant (Bèlgica)
Fent memòria he fet una llista d'encàrrecs i compres que faig sovint en bici i normalment amb la Brompton que sempre és més fàcil d'entrar als llocs.
  • Anar al forn a comprar pa. En bici és més ràpid i pots triar el forn que vulguis i no el que et queda més a prop.
  • Anar de nit a la farmàcia de guàrdia.
  • Anar al taller a buscar el cotxe (m'agrada la cara que fa la gent quan trec la Brompton del maleter...).
  • Vaig a algunes llibreries en bici. L'entro i no em diuen res.
  • Anar a comprar al mercat, a la peixateria, a la botiga de congelats... En el meu cas, són llocs on puc entrar amb la bici sense problemes. I com que amb la bici és va molt ràpid, pots anar-hi en hores que hi hagi poca gent...
  • Anar a botigues de bicicletes a comprar alguns accessoris...
  • Tràmits administratius diversos.
  • Anar a treure diners a un caixer automàtic (a vegades sense baixar de la bici).
  • Anar a la perruqueria.
  • Algunes compres en alguns centres comercials.
  • Anar a reunions.

2 comentaris:

nuresma ha dit...

Jo havia anat sovint al supermercat fent servir la brompton plegada com a carretó. Mai m'havien dit res.
Lo del cotxe també ho he fet diverses vegades. La gent es queda flipant!

Bici-Vici ha dit...

De fet, hi ha un mecànic que ara quan obro el maleter sempre es pensa que trauré la bici!